Wakacyjny Piknik 4x4 Na Torze W Dzikowcu

Wakacyjny Piknik 4x4 Na Torze W Dzikowcu

28-07-2023 o 15:00

Wakacyjny piknik na Torze w Dzikowcu

Mamy dla Was super niespodziankę. Udało się powiększyć Tor w Dzikowcu o nowy teren. Dzięki temu zapraszamy Was na trochę luźniejszą imprezę, z muzyką, ogniskiem oraz elementami rywalizacji.

Będzie to idealna rozgrzewka i poznanie nowego terenu przed wrześniowym wyścigiem H9!

Zaczynamy już w piątek od widowiskowej i szybkiej czasówki na trasie liczącej ponad 3 km. Damy się wam wyjeździć:)
Następnie odpalamy muzykę, rozpalamy ognisko i rozpoczynamy integrację.

W sobotę do zdobycia będą elektroniczne PKPy i do pokonania Odcinki Specjalne z PKPami.

Będą one różne dla poszczególnych klas!

Wygrywa załoga z największą ilością PKPów.

Podział na klasy: (warunkiem organizacji jest udział minimum 6 zawodników)
Freshman - czyli subiektywna klasa dla aut turystycznych.
Challenge: wyzwanie
Hard: extreme elektryk, extreme mechanik
Wyczyn: bez wyciągarek napędzanych innych niż siłą mięśni

Freshman - czyli subiektywna klasa dla aut turystycznych.
Zapraszamy do niej właścicieli aut seryjnych, którzy poruszają się nimi na co dzień, wyjeżdżają na wycieczki. W tej klasie wyjątkowo o starcie decyduje subiektywne zakwalifikowanie danego auta, a nie sztywne wytyczne. Nie dopuścimy w niej do startu samochodów rajdowych, nastawionych na rywalizację bez względu na straty. Dla Was mamy klasę wyżej. Można mieć wyciągarkę, lift, stalowe zderzaki i agresywne opony (bo to jednak Dzikowiec). Jednak karoseria ma być seryjna, z kompletem szyb, z drzwiami i klapą. W wielkim skrócie auta ma nadawać się do jazdy do drogach. I tak wiem zmotą też można, ale nie u nas.

Klasa Challenge: wyzwanie
To auta z seryjnym nadwoziem od słupka A do słupka B i jedną wyciągarką elektryczną. Dozwolone są zewnętrzne i wewnętrzne klatki bezpieczeństwa. Dopuszczona jest wymiana lub demontaż zderzaków. Obowiązkowo pojazd musi posiadać przednią szybę oraz drzwi. Dopuszczona jest modyfikacja przodu pojazdu. Możliwe jest również przycięcie tyłu pojazdy za słupkiem B – tzw. obrzyn. Dozwolone jest przeniesienie chłodnicy na tył pojazdu, wymiana mostów oraz silnika i montaż blokad mostów. Obowiązkowo pasy bezpieczeństwa oraz zapinane kaski dla kierowcy i pilota.

Hard: extreme elektryk i extreme mechanik
To samochody (bez pojazdów UTV) z dowolnymi modyfikacjami, posiadające wyciągarki elektryczne i mechaniczne. Obowiązkowo klatka/ ramoklatka, pasy bezpieczeństwa oraz zapinane kaski dla kierowcy i pilota.

Wyczyn:
To samochody (bez pojazdów UTV) z dowolnymi modyfikacjami. Obowiązkowo pasy bezpieczeństwa oraz zapinane kaski dla kierowcy i pilota. Zakaz używania wyciągarek (mechaniczny i elektrycznych) innych, niż napędzane siłą mięśni – wyciągarki ręczne.

Wpisowe:
- do 30 czerwca 2023 r. - 390 zł
- po 30 czerwca – 450 zł
W ramach wpisowego:
- przygotowanie trasy
- obsługa sędziowska
- futerał na telefon
- puchary dla zwycięzców
- naklejka

Dodatkowe ubezpieczenie NNW dla osób nie posiadających własnego – 40 zł od osoby.

Link do wydarzenia organizatora