Bad_Boy 4x4 Trzcianka 10 Edycję "Minionki Na Bezdrożach" Pod Hasłem „U
UWAGA ELEKTRONICZNE PIECZĄTKI !!! - od K-44
BaD_BoY 4X4 TRZCIANKA ma Zaszczyt ZAPROSIĆ Wszystkich Offroadowców na 10 Edycję "MINIONKI NA BEZDROŻACH" pod Hasłem „Upalanie Siwałki”.
Będzie to 2 edycja w tym roku, a punkty ze wszystkich tegorocznych rajdów będą sumowane do Klasyfikacji Generalnej.
Rajd odbędzie się 14.06.2025 r.
Wydarzenie będzie mieć formę Rajdu Turystycznego z elementami rywalizacji w celu wyłonienia najlepszych załóg w danej klasie.
Impreza odbędzie się w miejscowości SIWAŁKA woj.. pomorskie, Starogard Gdański (gmina)
Link do strony miejsca rajdu:
https://www.facebook.com/offroadswiat?locale=pl_PLKontakt telefoniczny do organizatora: 784-188-693
Zapisy są przyjmowane na e-mail:
[email protected]Lub telefonicznie po przez SMS : 693-782-724
Koszt udziału:
Auto - 400
Quad - 300
Limit załóg: 50.
Minimalny limit załóg:20
1.Termin: 14.06.2025 r., zapisy do 10.06.2025 r.
2. Warunkiem uczestnictwa jest wysłanie zgłoszenia na e-mail:
[email protected] lub sms i wpłacenie zaliczki.
3. W tytule przelewu należy wpisać hasło:
„Upalanie Siwałki ” oraz klasę, imię, nazwisko kierowcy i pilota oraz pesele.
Wpisowe w całości zostanie przeznaczone na organizację imprezy, gorący posiłek, zdjęcia, filmy.
4. Po otrzymaniu przelewu otrzymacie informacje zwrotną potwierdzającą uczestnictwo w rajdzie.
PIECZĄTKI są te same dla wszystkich klas łącznie – 100 sztuk, dodatkowo dla klasy Turystyk i Turystyk Pro dodatkowych 50 pieczątek. Ilość może ulec zmianie o której będziemy was informować.
Dużo pieczątek będzie na otaśmowanych odcinkach. Będzie również Trial czasowy. Wygrywa załoga która zbierze najwięcej pieczątek. W przypadku tej samej liczby zdobytych pieczątek o zajętym miejscu zdecyduje czas z os-a lub Trialu !!!!.
Każda pieczątka to 1 punkt, będą także pieczątki za więcej pkt.
Jeśli ktoś utknie, wyciągamy dopiero po imprezie. Pomoc organizatora w trakcie imprezy = -5pkt. Lawety będzie można zostawić na bazie rajdu.
Auta terenowe ustawiamy w wytyczonej zatoczce z daną klasą (będą tabliczki informacyjne).
Klasy:
TURYSTYK- seria, zwykle opony - nie maxi cross, simex, rolnik, bogger, trepador, max 33 cale. Dopuszcza się lift zawieszenia i budy, stalowe zderzaki. Tylko auta seryjne nie poobijane.
TURYTYK PRO – seria z możliwością metalowych zderzaków oraz 1 wyciągarka elektryczna, opony max 35 cali, opony - nie maxi cross, simex, rolnik, bogger, trepador, dopuszcza się lift zawieszenia i budy, Auta Seryjne nie obite i nie pocięte, chłodnica w oryginalnym miejscu.
OFF-ROAD - auta seryjne z jedną wyciągarką elektryczną, (klatka zewnętrzna lub wewnętrzna dozwolona), Dopuszcza się lift zawieszenia i budy, stalowe zderzaki.
WYCZYN - auta dowolnie zmodyfikowane, bez wyciągarek. Bieżnik opon nie ma znaczenia. Niedozwolone mosty na zwolnicach , (wyciągarki zostaną zaplombowane ).
EXTREME - auta dowolnie zmodyfikowane, wyciągarki elektryczne, mechaniczne, hydrauliczne
QUAD - wyciągarki dozwolone.
DMC 3,5 Tony + aktualny przegląd , ubezpieczenie oraz gaśnica, kaski. Max rozmiar opon 37"
(Nie dotyczy tylko klasy EXTREME, Off-Road)
O ostatecznej decyzji przynależności do klasy decyduje organizator.
Wszyscy uczestnicy muszą mieć założone Kamizelki odblaskowe,
Dzieci mogą jechać z Wami w aucie ale pod warunkiem że będą w kamizelkach odblaskowych.
W przypadku odwołania imprezy wpisowe ulega zwrotowi.
Baza Startu oraz Imprezy:
Siwałka 83-209, woj. Pomorskie.
Program imprezy:
- godz. 7.00 - otwarcie Bazy, plombowanie kart
- godz. 9.45 - odprawa
- godz. 10.00 - start załóg
- do godz. 16:00 zdawanie Kart Drogowych/Pieczątek Elektronicznych
- godz. 13:00-16:00 ciepły posiłek
- godz. 17:00 ogłoszenie wyników wręczenie pucharów.
REGULAMIN:
1. Baza Startu i Imprezy :
Siwałka 83-209, woj. Pomorskie.
2. Kierowca pojazdu musi posiadać ważne prawo jazdy kat. B.
3. Zabrania się SPOŻYWANIA ALKOHOLU PODCZAS IMPREZY oraz innych środków odurzających.
4. Organizator nie dokonuje sprawdzenia powyższych warunków, a kierowca zgłaszając swój udział i podpisując oświadczenie deklaruje, że spełnia wszystkie powyższe warunki uczestnictwa i akceptuje regulamin.
5. Uczestnik odpowiada za stan techniczny swojego samochodu, za jego przygotowanie do imprezy oraz za jego ewentualne naprawy podczas Imprezy.
6.Przejazd będzie się odbywał wzdłuż wyznaczających trasę taśm koloru biało-czerwonego.
7. Miejsca wyłączone z imprezy są oznaczone taśmą koloru czarno-żółtego. Pod groźbą wykluczenia z imprezy, zabrania się zrywania, omijania taśm zabezpieczających.
8. Poza miejscami wyznaczonymi, kategorycznie zabrania się poruszania po uprawach rolnych i po lesie. Niedopuszczalne jest jakiekolwiek poruszanie się poza trasą, z wyjątkiem publicznych dróg asfaltowych. Zabrania się dewastacji środowiska naturalnego i niszczenie dróg !
9. Po prawej stronie pojazdu zostanie zaplombowana Karta Drogowa (KD). Nie ma tzw.,, przelotek".
10. Przejazd polegać będzie na próbie pokonania wyznaczonej trasy w regulaminowym czasie i zdobycia rozmieszczonych Pieczątek oraz Odcinków Specjalnych (OS).
11. Trasa przejazdu (z wyłączeniem pieczątek) jest do przejechania przez każdy fabryczny samochód terenowy z napędem
12.W przypadku decyzji o rezygnacji z udziału w imprezie podczas jej trwania kierowca jest zobowiązany do powiadomienia o tym fakcie Organizatora.
13. Nie oddanie Karty drogowej lub pieczątek elektronicznych w wyznaczonym czasie każda minuta -1pkt max czasu oczekiwania 20 Minut
14. Kierowca i Pilot są zobowiązani do noszenia Kamizelek Odblaskowych podczas trwania rajdu.
15. Pomagać mogą sobie wzajemnie uczestnicy aktualnie biorący udział w tym samym odcinku specjalnym. Można sobie dowolnie pomagać linami kinetycznymi. Pomoc wyciągarką tylko w klasach z wyciągarką. Pojazdy z wyciągarką nie mogą pomagać pojazdom bez wyciągarki w zdobyciu pieczątki, w wyciągnięciu już tak ale tylko sporadycznie.
W ZAGROŻENIU ZDROWIA LUB ŻYCIA NALEŻY NIEZWŁOCZNIE POMÓC WSZELKIMI DOSTĘPNYMI ŚRODKAMI.
16. Osoby nie będące uczestnikiem NIE MOGĄ pomagać zawodnikom - pomoc z zewnątrz = DYSKWALIFIKACJA. oczywiście nie dotyczy sytuacji zagrożenia życia i zdrowia.
17. Na trasie obowiązuje ograniczenie prędkości według kodeksu drogowego, a przy zabudowaniach/szutrach do 20 KM/h.
18. NIE ŚMIEĆ!!! wszystkie śmieci zabieraj ze sobą i wyrzucaj WYŁĄCZNIE do śmietnika!!!
19. Każdy uczestnik bierze udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność, co potwierdza swoim podpisem na oświadczeniu w biurze zawodów przed startem.
20. Składając swój podpis na oświadczeniu uczestnicy niniejszym zrzekają się wszelkich roszczeń wobec organizatora, w szczególności oświadczają, iż rezygnują z prawa do wszczęcia kroków sądowych lub występowania z regresem przeciwko organizatorom, uczestnikom i pomocnikom, organom władzy, właścicielom terenu, a także wszelkim innym osobom powiązanym z organizacją wydarzenia, w związku z wszelkimi wypadkami lub stratami związanymi z wydarzeniem, nawet, gdy wypadek lub strata były zamierzone lub wynikły z rażącego zaniedbania.
21. Załoga ma obowiązek zapoznać się z trasą przejazdu i ocenić swoje możliwości przed podjęciem próby przejazdu.
22. Przy użyciu wyciągarek i zbloczy obowiązkowo należy użyć pasa do opasania drzewa. Uszkodzenie drzew będzie skutkowało karą pieniężną lub dyskwalifikacją.
23. Po upłynięciu Czasu rajdu(7h,8h zależy od rajdu) godzin i braku odbicia mety, automatycznie Wasz wynik nie będzie już brany pod uwagę przy wynikach końcowych.
24. Pojazdy niebiorące udziału w wydarzeniu mogą poruszać się wyłącznie drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego.
25. Uczestnicy biorąc udział w wydarzeniu wyrażają zgodę na publikowanie swojego wizerunku w mediach i innych środkach masowego przekazu.
26. Statuetki nieodebrane w trakcie ogłaszania wyników możemy wysłać paczką, jednak wiąże się to z przesyłką pobraniową na koszt odbierającego.
27. Organizator nie odpowiada za rzeczy zaginione podczas wydarzenia.
28. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy lub zmiany jej terminu bez podania przyczyn. Jednocześnie organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za koszty poniesione przez uczestników (przygotowanie pojazdu, przejazd, zakwaterowanie, wyżywienie).
29. Organizator dołoży wszelkich starań mających na celu zabezpieczenie Imprezy oraz zapewnienie bezpieczeństwa zawodników.
30. Organizator zapewnia pomoc medyczną na trasie Imprezy.
31. Każdy uczestnik zobowiązany jest do podporządkowania się poleceniom organizatorów, sędziów, Policji, Straży Gminnej i Straży Leśnej.
32. Każdy z uczestników w oparciu o treść art.7 ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. RODO, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez organizatorów w celach organizacyjnych Imprezy. Jednocześnie każdy z uczestników zostaje poinformowany o uprawnieniach organizatorów do wykorzystania wizerunku, wypowiedzi uczestników w materiałach promocyjnych i wydarzeniach związanych z Imprezą.
33. Wszystkie załogi muszą przestrzegać przepisów polskiej Ustawy z dnia 20.06.1997 Prawo o Ruchu Drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami.) Kierowca pojazdu jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie sprawy związane z ruchem pojazdu, którym kieruje.
34. Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wszelkie szkody, jakie spowoduje sam lub używany przez niego pojazd.
35. W żadnym wypadku Organizator nie bierze na siebie odpowiedzialności i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za szkody osobowe, rzeczowe, straty i zniszczenia spowodowane przez uczestnika we własnych dobrach lub wobec innych uczestników czy strony trzeciej.
36. Każdy z uczestników zobowiązany jest do przeczytania niniejszego regulaminu.
37. Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu grozi dyskwalifikacją.