
Urodziny Bad_Boy 4x4 Trzcianka 09.08.2025
09-08-2025 o 08:00
UWAGA ISTNA PETARDA URODZINY BaD_BoY 4x4 Trzcianka
UWAGA ELEKTRONICZNE PIECZĄTKI !!! - od K-44
BaD_BoY 4X4 TRZCIANKA ma Zaszczyt ZAPROSIĆ Wszystkich Offroadowców na Urodzinową Imprezę,
którą organizujemy po raz 1!!
Będzie rywalizacja (100 Pieczątek)
1. Zamek Dmuchany,
2. Pokazy Ratownictwa Medycznego,
3. Pokaz PitBike Trzcianka
4. Poczęstunek itp…
Będzie to 1 taka Edycja Urodzinowa Grupy BaD_BoY 4x4 Trzcianka, na którą Zapraszamy Wszystkich z rodzinami.
Urodziny odbędą się 09.08.2025 r.
Wydarzenie będzie mieć formę Rajdu Turystycznego.
Linki z pieczątkami będą mieć aż 20cm, a linki przy aucie 100cm, to bardzo dużo więc pieczątki będą lajtowe.
Impreza odbędzie się w miejscowości Kuźnica Czarnkowska.
Pinezka będzie dodana jak niedługo.
Kontakt telefoniczny do organizatora: 784-188-693.
Zapisy są przyjmowane na e-mail: [email protected]
lub telefonicznie po przez SMS : 693-782-724.
Koszt udziału:
Auto - 200
Quad - 200
Limit załóg: BRAK
Minimalny limit załóg: BRAK
1.Termin: 09.08.2025 r., zapisy do 09.08.2025
2. Warunkiem uczestnictwa jest wysłanie zgłoszenia na e-mail: [email protected] lub sms i wpłacenie zaliczki, można na miejscu opłacić -po wcześniejszym ustaleniu tego z organizatorem.
3. W tytule przelewu należy wpisać hasło:
„Urodziny BB 4x4 Trzcianka ” oraz imię i nazwisko kierowcy.
Wpisowe w całości zostanie przeznaczone na organizację imprezy, gorący posiłek, zdjęcia, filmy.
4. Po otrzymaniu przelewu, otrzymacie informacje zwrotną potwierdzającą uczestnictwo w rajdzie.
PIECZĄTKI są te same dla wszystkich łącznie – 100 sztuk. Ilość może ulec zmianie o której będziemy was informować.
Każda pieczątka to 1 punkt.
Jeśli ktoś utknie, wyciągamy jak najszybciej po zgłoszeniu. Lawety będzie można zostawić na bazie rajdu.
Auta terenowe ustawiamy w wytyczonej zatoczce z daną klasą (będą tabliczki informacyjne).
Klasy:
TURYTYK – seria z możliwością metalowych zderzaków oraz 1 wyciągarka elektryczna, opony max 35 cali, opony - nie maxi cross, simex, rolnik, bogger, trepador, dopuszcza się lift zawieszenia i budy, Auta Seryjne nie obite i nie pocięte, chłodnica w oryginalnym miejscu.
EXTREME - auta dowolnie zmodyfikowane, wyciągarki elektryczne, mechaniczne, hydrauliczne
QUAD - wyciągarki dozwolone.
DMC 3,5 Tony + aktualny przegląd , ubezpieczenie oraz gaśnica
O ostatecznej decyzji przynależności do klasy decyduje organizator.
Wszyscy uczestnicy muszą mieć założone Kamizelki odblaskowe,
Dzieci mogą jechać z Wami w aucie ale pod warunkiem że będą w kamizelkach odblaskowych.
W przypadku odwołania imprezy wpisowe ulega zwrotowi.
Baza Startu oraz Imprezy:
Program imprezy:
- godz. 8.00 - otwarcie Bazy, plombowanie kart
- godz. 9.45 - odprawa
- godz. 10.00 - start załóg
- do godz. 16:00 zdawanie Kart Drogowych/Pieczątek Elektronicznych
- godz. 13:00-16:00 ciepły posiłek
- godz. 17:00 ogłoszenie wyników wręczenie Nagród.
Agnieszka
REGULAMIN:
1. Baza Startu i Imprezy :
Kużnica-Czarnkowska
2. Kierowca pojazdu musi posiadać ważne prawo jazdy kat. B.
3. Zabrania się SPOŻYWANIA ALKOHOLU PODCZAS IMPREZY oraz innych środków odurzających.
4. Organizator nie dokonuje sprawdzenia powyższych warunków, a kierowca zgłaszając swój udział i podpisując oświadczenie deklaruje, że spełnia wszystkie powyższe warunki uczestnictwa i akceptuje regulamin.
5. Uczestnik odpowiada za stan techniczny swojego samochodu, za jego przygotowanie do imprezy oraz za jego ewentualne naprawy podczas Imprezy.
6.Przejazd będzie się odbywał wzdłuż wyznaczających trasę taśm koloru biało-czerwonego.
7. Miejsca wyłączone z imprezy są oznaczone taśmą koloru czarno-żółtego. Pod groźbą wykluczenia z imprezy, zabrania się zrywania, omijania taśm zabezpieczających.
8. Poza miejscami wyznaczonymi, kategorycznie zabrania się poruszania po uprawach rolnych i po lesie. Niedopuszczalne jest jakiekolwiek poruszanie się poza trasą, z wyjątkiem publicznych dróg asfaltowych. Zabrania się dewastacji środowiska naturalnego i niszczenie dróg !
9. Po prawej stronie pojazdu zostanie zaplombowana Karta Drogowa (KD). Nie ma tzw.,, przelotek".
10. Przejazd polegać będzie na próbie pokonania wyznaczonej trasy w regulaminowym czasie i zdobycia rozmieszczonych Pieczątek oraz Odcinków Specjalnych (OS).
11. Trasa przejazdu (z wyłączeniem pieczątek) jest do przejechania przez każdy fabryczny samochód terenowy z napędem
12.W przypadku decyzji o rezygnacji z udziału w imprezie podczas jej trwania kierowca jest zobowiązany do powiadomienia o tym fakcie Organizatora.
13. Nie oddanie Karty drogowej lub pieczątek elektronicznych w wyznaczonym czasie każda minuta -1pkt max czasu oczekiwania 20 Minut
14. Kierowca i Pilot są zobowiązani do noszenia Kamizelek Odblaskowych podczas trwania rajdu.
15. Pomagać mogą sobie wzajemnie uczestnicy aktualnie biorący udział w tym samym odcinku specjalnym. Można sobie dowolnie pomagać linami kinetycznymi. Pomoc wyciągarką tylko w klasach z wyciągarką. Pojazdy z wyciągarką nie mogą pomagać pojazdom bez wyciągarki w zdobyciu pieczątki, w wyciągnięciu już tak ale tylko sporadycznie.
W ZAGROŻENIU ZDROWIA LUB ŻYCIA NALEŻY NIEZWŁOCZNIE POMÓC WSZELKIMI DOSTĘPNYMI ŚRODKAMI.
16. Osoby nie będące uczestnikiem NIE MOGĄ pomagać zawodnikom - pomoc z zewnątrz = DYSKWALIFIKACJA. oczywiście nie dotyczy sytuacji zagrożenia życia i zdrowia.
17. Na trasie obowiązuje ograniczenie prędkości według kodeksu drogowego, a przy zabudowaniach/szutrach do 20 KM/h.
18. NIE ŚMIEĆ!!! wszystkie śmieci zabieraj ze sobą i wyrzucaj WYŁĄCZNIE do śmietnika!!!
19. Każdy uczestnik bierze udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność, co potwierdza swoim podpisem na oświadczeniu w biurze zawodów przed startem.
20. Składając swój podpis na oświadczeniu uczestnicy niniejszym zrzekają się wszelkich roszczeń wobec organizatora, w szczególności oświadczają, iż rezygnują z prawa do wszczęcia kroków sądowych lub występowania z regresem przeciwko organizatorom, uczestnikom i pomocnikom, organom władzy, właścicielom terenu, a także wszelkim innym osobom powiązanym z organizacją wydarzenia, w związku z wszelkimi wypadkami lub stratami związanymi z wydarzeniem, nawet, gdy wypadek lub strata były zamierzone lub wynikły z rażącego zaniedbania.
21. Załoga ma obowiązek zapoznać się z trasą przejazdu i ocenić swoje możliwości przed podjęciem próby przejazdu.
22. Przy użyciu wyciągarek i zbloczy obowiązkowo należy użyć pasa do opasania drzewa. Uszkodzenie drzew będzie skutkowało karą pieniężną lub dyskwalifikacją.
23. Po upłynięciu Czasu rajdu(7h,8h zależy od rajdu) godzin i braku odbicia mety, automatycznie Wasz wynik nie będzie już brany pod uwagę przy wynikach końcowych.
24. Pojazdy niebiorące udziału w wydarzeniu mogą poruszać się wyłącznie drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego.
25. Uczestnicy biorąc udział w wydarzeniu wyrażają zgodę na publikowanie swojego wizerunku w mediach i innych środkach masowego przekazu.
26. Statuetki nieodebrane w trakcie ogłaszania wyników możemy wysłać paczką, jednak wiąże się to z przesyłką pobraniową na koszt odbierającego.
27. Organizator nie odpowiada za rzeczy zaginione podczas wydarzenia.
28. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy lub zmiany jej terminu bez podania przyczyn. Jednocześnie organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za koszty poniesione przez uczestników (przygotowanie pojazdu, przejazd, zakwaterowanie, wyżywienie).
29. Organizator dołoży wszelkich starań mających na celu zabezpieczenie Imprezy oraz zapewnienie bezpieczeństwa zawodników.
30. Organizator zapewnia pomoc medyczną na trasie Imprezy.
31. Każdy uczestnik zobowiązany jest do podporządkowania się poleceniom organizatorów, sędziów, Policji, Straży Gminnej i Straży Leśnej.
32. Każdy z uczestników w oparciu o treść art.7 ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. RODO, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez organizatorów w celach organizacyjnych Imprezy. Jednocześnie każdy z uczestników zostaje poinformowany o uprawnieniach organizatorów do wykorzystania wizerunku, wypowiedzi uczestników w materiałach promocyjnych i wydarzeniach związanych z Imprezą.
33. Wszystkie załogi muszą przestrzegać przepisów polskiej Ustawy z dnia 20.06.1997 Prawo o Ruchu Drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami.) Kierowca pojazdu jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie sprawy związane z ruchem pojazdu, którym kieruje.
34. Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wszelkie szkody, jakie spowoduje sam lub używany przez niego pojazd.
35. W żadnym wypadku Organizator nie bierze na siebie odpowiedzialności i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za szkody osobowe, rzeczowe, straty i zniszczenia spowodowane przez uczestnika we własnych dobrach lub wobec innych uczestników czy strony trzeciej.
36. Każdy z uczestników zobowiązany jest do przeczytania niniejszego regulaminu.
37. Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu grozi dyskwalifikacją.
UWAGA ELEKTRONICZNE PIECZĄTKI !!! - od K-44
BaD_BoY 4X4 TRZCIANKA ma Zaszczyt ZAPROSIĆ Wszystkich Offroadowców na Urodzinową Imprezę,
którą organizujemy po raz 1!!
Będzie rywalizacja (100 Pieczątek)
1. Zamek Dmuchany,
2. Pokazy Ratownictwa Medycznego,
3. Pokaz PitBike Trzcianka
4. Poczęstunek itp…
Będzie to 1 taka Edycja Urodzinowa Grupy BaD_BoY 4x4 Trzcianka, na którą Zapraszamy Wszystkich z rodzinami.
Urodziny odbędą się 09.08.2025 r.
Wydarzenie będzie mieć formę Rajdu Turystycznego.
Linki z pieczątkami będą mieć aż 20cm, a linki przy aucie 100cm, to bardzo dużo więc pieczątki będą lajtowe.
Impreza odbędzie się w miejscowości Kuźnica Czarnkowska.
Pinezka będzie dodana jak niedługo.
Kontakt telefoniczny do organizatora: 784-188-693.
Zapisy są przyjmowane na e-mail: [email protected]
lub telefonicznie po przez SMS : 693-782-724.
Koszt udziału:
Auto - 200
Quad - 200
Limit załóg: BRAK
Minimalny limit załóg: BRAK
1.Termin: 09.08.2025 r., zapisy do 09.08.2025
2. Warunkiem uczestnictwa jest wysłanie zgłoszenia na e-mail: [email protected] lub sms i wpłacenie zaliczki, można na miejscu opłacić -po wcześniejszym ustaleniu tego z organizatorem.
3. W tytule przelewu należy wpisać hasło:
„Urodziny BB 4x4 Trzcianka ” oraz imię i nazwisko kierowcy.
Wpisowe w całości zostanie przeznaczone na organizację imprezy, gorący posiłek, zdjęcia, filmy.
4. Po otrzymaniu przelewu, otrzymacie informacje zwrotną potwierdzającą uczestnictwo w rajdzie.
PIECZĄTKI są te same dla wszystkich łącznie – 100 sztuk. Ilość może ulec zmianie o której będziemy was informować.
Każda pieczątka to 1 punkt.
Jeśli ktoś utknie, wyciągamy jak najszybciej po zgłoszeniu. Lawety będzie można zostawić na bazie rajdu.
Auta terenowe ustawiamy w wytyczonej zatoczce z daną klasą (będą tabliczki informacyjne).
Klasy:
TURYTYK – seria z możliwością metalowych zderzaków oraz 1 wyciągarka elektryczna, opony max 35 cali, opony - nie maxi cross, simex, rolnik, bogger, trepador, dopuszcza się lift zawieszenia i budy, Auta Seryjne nie obite i nie pocięte, chłodnica w oryginalnym miejscu.
EXTREME - auta dowolnie zmodyfikowane, wyciągarki elektryczne, mechaniczne, hydrauliczne
QUAD - wyciągarki dozwolone.
DMC 3,5 Tony + aktualny przegląd , ubezpieczenie oraz gaśnica
O ostatecznej decyzji przynależności do klasy decyduje organizator.
Wszyscy uczestnicy muszą mieć założone Kamizelki odblaskowe,
Dzieci mogą jechać z Wami w aucie ale pod warunkiem że będą w kamizelkach odblaskowych.
W przypadku odwołania imprezy wpisowe ulega zwrotowi.
Baza Startu oraz Imprezy:
Program imprezy:
- godz. 8.00 - otwarcie Bazy, plombowanie kart
- godz. 9.45 - odprawa
- godz. 10.00 - start załóg
- do godz. 16:00 zdawanie Kart Drogowych/Pieczątek Elektronicznych
- godz. 13:00-16:00 ciepły posiłek
- godz. 17:00 ogłoszenie wyników wręczenie Nagród.
Agnieszka
REGULAMIN:
1. Baza Startu i Imprezy :
Kużnica-Czarnkowska
2. Kierowca pojazdu musi posiadać ważne prawo jazdy kat. B.
3. Zabrania się SPOŻYWANIA ALKOHOLU PODCZAS IMPREZY oraz innych środków odurzających.
4. Organizator nie dokonuje sprawdzenia powyższych warunków, a kierowca zgłaszając swój udział i podpisując oświadczenie deklaruje, że spełnia wszystkie powyższe warunki uczestnictwa i akceptuje regulamin.
5. Uczestnik odpowiada za stan techniczny swojego samochodu, za jego przygotowanie do imprezy oraz za jego ewentualne naprawy podczas Imprezy.
6.Przejazd będzie się odbywał wzdłuż wyznaczających trasę taśm koloru biało-czerwonego.
7. Miejsca wyłączone z imprezy są oznaczone taśmą koloru czarno-żółtego. Pod groźbą wykluczenia z imprezy, zabrania się zrywania, omijania taśm zabezpieczających.
8. Poza miejscami wyznaczonymi, kategorycznie zabrania się poruszania po uprawach rolnych i po lesie. Niedopuszczalne jest jakiekolwiek poruszanie się poza trasą, z wyjątkiem publicznych dróg asfaltowych. Zabrania się dewastacji środowiska naturalnego i niszczenie dróg !
9. Po prawej stronie pojazdu zostanie zaplombowana Karta Drogowa (KD). Nie ma tzw.,, przelotek".
10. Przejazd polegać będzie na próbie pokonania wyznaczonej trasy w regulaminowym czasie i zdobycia rozmieszczonych Pieczątek oraz Odcinków Specjalnych (OS).
11. Trasa przejazdu (z wyłączeniem pieczątek) jest do przejechania przez każdy fabryczny samochód terenowy z napędem
12.W przypadku decyzji o rezygnacji z udziału w imprezie podczas jej trwania kierowca jest zobowiązany do powiadomienia o tym fakcie Organizatora.
13. Nie oddanie Karty drogowej lub pieczątek elektronicznych w wyznaczonym czasie każda minuta -1pkt max czasu oczekiwania 20 Minut
14. Kierowca i Pilot są zobowiązani do noszenia Kamizelek Odblaskowych podczas trwania rajdu.
15. Pomagać mogą sobie wzajemnie uczestnicy aktualnie biorący udział w tym samym odcinku specjalnym. Można sobie dowolnie pomagać linami kinetycznymi. Pomoc wyciągarką tylko w klasach z wyciągarką. Pojazdy z wyciągarką nie mogą pomagać pojazdom bez wyciągarki w zdobyciu pieczątki, w wyciągnięciu już tak ale tylko sporadycznie.
W ZAGROŻENIU ZDROWIA LUB ŻYCIA NALEŻY NIEZWŁOCZNIE POMÓC WSZELKIMI DOSTĘPNYMI ŚRODKAMI.
16. Osoby nie będące uczestnikiem NIE MOGĄ pomagać zawodnikom - pomoc z zewnątrz = DYSKWALIFIKACJA. oczywiście nie dotyczy sytuacji zagrożenia życia i zdrowia.
17. Na trasie obowiązuje ograniczenie prędkości według kodeksu drogowego, a przy zabudowaniach/szutrach do 20 KM/h.
18. NIE ŚMIEĆ!!! wszystkie śmieci zabieraj ze sobą i wyrzucaj WYŁĄCZNIE do śmietnika!!!
19. Każdy uczestnik bierze udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność, co potwierdza swoim podpisem na oświadczeniu w biurze zawodów przed startem.
20. Składając swój podpis na oświadczeniu uczestnicy niniejszym zrzekają się wszelkich roszczeń wobec organizatora, w szczególności oświadczają, iż rezygnują z prawa do wszczęcia kroków sądowych lub występowania z regresem przeciwko organizatorom, uczestnikom i pomocnikom, organom władzy, właścicielom terenu, a także wszelkim innym osobom powiązanym z organizacją wydarzenia, w związku z wszelkimi wypadkami lub stratami związanymi z wydarzeniem, nawet, gdy wypadek lub strata były zamierzone lub wynikły z rażącego zaniedbania.
21. Załoga ma obowiązek zapoznać się z trasą przejazdu i ocenić swoje możliwości przed podjęciem próby przejazdu.
22. Przy użyciu wyciągarek i zbloczy obowiązkowo należy użyć pasa do opasania drzewa. Uszkodzenie drzew będzie skutkowało karą pieniężną lub dyskwalifikacją.
23. Po upłynięciu Czasu rajdu(7h,8h zależy od rajdu) godzin i braku odbicia mety, automatycznie Wasz wynik nie będzie już brany pod uwagę przy wynikach końcowych.
24. Pojazdy niebiorące udziału w wydarzeniu mogą poruszać się wyłącznie drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego.
25. Uczestnicy biorąc udział w wydarzeniu wyrażają zgodę na publikowanie swojego wizerunku w mediach i innych środkach masowego przekazu.
26. Statuetki nieodebrane w trakcie ogłaszania wyników możemy wysłać paczką, jednak wiąże się to z przesyłką pobraniową na koszt odbierającego.
27. Organizator nie odpowiada za rzeczy zaginione podczas wydarzenia.
28. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy lub zmiany jej terminu bez podania przyczyn. Jednocześnie organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za koszty poniesione przez uczestników (przygotowanie pojazdu, przejazd, zakwaterowanie, wyżywienie).
29. Organizator dołoży wszelkich starań mających na celu zabezpieczenie Imprezy oraz zapewnienie bezpieczeństwa zawodników.
30. Organizator zapewnia pomoc medyczną na trasie Imprezy.
31. Każdy uczestnik zobowiązany jest do podporządkowania się poleceniom organizatorów, sędziów, Policji, Straży Gminnej i Straży Leśnej.
32. Każdy z uczestników w oparciu o treść art.7 ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. RODO, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez organizatorów w celach organizacyjnych Imprezy. Jednocześnie każdy z uczestników zostaje poinformowany o uprawnieniach organizatorów do wykorzystania wizerunku, wypowiedzi uczestników w materiałach promocyjnych i wydarzeniach związanych z Imprezą.
33. Wszystkie załogi muszą przestrzegać przepisów polskiej Ustawy z dnia 20.06.1997 Prawo o Ruchu Drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami.) Kierowca pojazdu jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie sprawy związane z ruchem pojazdu, którym kieruje.
34. Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wszelkie szkody, jakie spowoduje sam lub używany przez niego pojazd.
35. W żadnym wypadku Organizator nie bierze na siebie odpowiedzialności i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za szkody osobowe, rzeczowe, straty i zniszczenia spowodowane przez uczestnika we własnych dobrach lub wobec innych uczestników czy strony trzeciej.
36. Każdy z uczestników zobowiązany jest do przeczytania niniejszego regulaminu.
37. Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu grozi dyskwalifikacją.