Spotkania Na Torze – Puchar Toru Off Road W Dzikowcu

Spotkania Na Torze – Puchar Toru Off Road W Dzikowcu

02-03-2024 o 08:45

Spotkania na Torze – Puchar Toru Off Road w Dzikowcu

Zapraszamy na kolejną imprezę na naszym Torze Off Road w Dzikowcu, skierowaną głównie do amatorów i osób rozpoczynających przygodę z Off Roadem. Chociaż starzy wyjadacze też znajdą coś dla siebie :)

Zapraszamy na cykl spotkań integracyjnych – nie mylić z rajdami – z elementami rywalizacji.

Będzie to idealne spotkanie dla osób, które nigdy nie brały udziału w „rajdach”, na którym będą się mogły zapoznać ze zdobywaniem PKPów, przejazdem Odcinków Specjalnych, nawigacją i jazdą po tracku.

Na uczestników będą czekały PKP-y, czyli punkty kontroli przejazdu rozmieszczone w trudno dostępnych miejscach toru. Dodatkowo przygotowane zostaną ekstra punktowane Odcinki Specjalne całkowicie wytaśmowane, gdzie będzie się liczył czas przejazdu.


Podział na klasy:
Extreme – samochody, UTV, buggy z dowolnymi modyfikacjami i wyciągarkami


Wyzwanie – wyłącznie dla samochodów terenowych
W1. Jedna wyciągarka elektryczna.
W2. Dozwolone są zewnętrzne i wewnętrzne klatki bezpieczeństwa.
W3. Dozwolone jest przeniesienie chłodnicy na tył pojazdu,
W4. Dozwolona jest wymiana mostów oraz silnika i montaż blokad mostów.
W5. Samochód musi posiadać seryjne nadwozie od słupka A do słupka B. Dopuszczona jest modyfikacja przodu pojazdu oraz przycięcie tyłu pojazdy za słupkiem B – tzw. obrzyn.
W6. Pojazd musi posiadać przednią szybę oraz drzwi -


Seria
S1. Oryginalne nadwozie. Dozwolona modyfikacja typu "pickup" ale przednia i tylna część nadwozia nie może być krótsza niż fabryczna. Dozwolone podcięcie nadkoli pod większe opony,
S2. Dozwolone stalowe zderzaki, progi i klatka bezpieczeństwa,
S3. Opony bez ograniczeń.
S4. Chłodnica silnika z przodu pojazdu.
S5. Jedna, jednosilnikowa wyciągarka zamontowana z przodu pojazdu (przed słupkiem A).
S6. Oryginalne podwozie / rama. Ramę można wzmocnić przez dodanie materiału. Dozwolone wycięcie tylnej belki ramy ale tylko w przypadku posiadania tam tylnej wyciągarki (tylna wyciągarka nie może być używana i będzie zaplombowana).
S7. Silnik, skrzynia i reduktor, montowane w danym modelu auta. Dozwolony tuning silnika i zwolnienie reduktora.
S8. Zawieszenie z rozwiązaniami jak w oryginale np: jeżeli było niezależne zawieszenie to musi pozostać niezależne zawieszenie. Jeżeli były resory, to muszą pozostać resory itd. Dozwolony jest lift zawieszenia i tylko jeden amortyzator na koło.
S9. Dozwolone blokady, przeróbka lub wymiana mostów na inne, ale muszą być montowane w oryginalne otwory w ramie.
S10. Układ kierowniczy nie może być przerobiony na hydrauliczny.
S11. Dozwolony jest nieoryginalny zbiornik paliwa. Jeżeli będzie on zamontowany w kabinie, to musi zostać oddzielony przegroda (nie musi to być całkowita, szczelna ściana) lub zostać zabudowany. W przypadku poprowadzenia przewodów paliwowych przez kabinę pasażerską, muszą być one zabezpieczone osłonę metalową.


Spotkanie nie jest rajdem/ imprezą sportową. Ma charakter indywidualnego wjazdy na tor. Nie jest imprezą zorganizowaną i każdy uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za siebie.

Wymagania do udziału w imprezie:
-> Zakaz jazdy pod wpływem alkoholu i środków odurzających.
-> Obowiązkowo we wszystkich klasach każdy członek załogi musi posiadać kask z zalecaną homologacją minimum ECE-R22.05 – czyli dowolny kask motocyklowy/ rajdowy. Wyłącznie podczas pierwszego spotkania dopuszczone warunkowo zostaną kaski bez homologacji drogowej!
-> W przypadku braku przedniej szyby siatka zabezpieczająca lub gogle motocrossowe/ kask z szybą/ okulary bhp;
-> Jazda w zapiętych pasach jest obowiązkowa.
-> Pilot musi posiadać kamizelkę odblaskową.
-> Zakaz jazdy na konstrukcji auta (klatce, zderzakach itp.)
-> Gaśnice z łatwym dostępem z wnętrza i z zewnątrz pojazdu.
-> Apteczka pierwszej pomocy oraz młotek bezpieczeństwa z nożem do cięcia pasów zamocowany tak aby był do niego łatwy dostęp dla kierowcy i pilota.
-> Akumulatory muszą być zabezpieczone wytrzymałymi wspornikami.
-> Solidne zaczepy holownicze z przodu i tyłu pojazdu.
-> W samochodzie nie mogą znajdować się żadne luźne przedmioty, które mogłyby spowodować zagrożenie dla załogi lub innych uczestników oraz widzów.

Wszelkie pozostałe punkty z zasad bezpieczeństwa podczas Pucharu Toru są zalecane i będą stopniowo wprowadzane.

O kolejności wpisania na listę decyduje kolejność wpłat.
Wpłaty w wysokości 350 zł należy dokonać na rzecz Stowarzyszenia Form Alternatywnych – Rozdroże w terminie do 23 lutego na rachunek:
48 1090 2330 0000 0001 4813 7648

W tytule wpłaty podajemy: Imię, Nazwisko zawodnika + Puchar Toru

Zgłoszenie:
https://forms.gle/NkBpESrB8gYWvYYD8

ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
-> Wjazd na Tor i przygotowanie trasy
-> Elektroniczny pomiar czasu oraz elektroniczne pieczątki
-> Pamiątkową naklejkę
-> Dyplomy dla zwycięzców
-> Wspólne ognisko
-> Ubezpieczenie NNW uczestników


KONTAKT:
Seweryn Panek: tel. 725268556
[email protected]

Wszystkie dodatkowe informację będą udostępniane na:
1. Hard Off Road - Hard Race - Tor Dzikowiec -> https://www.facebook.com/HardOffRoadPL
2. Stronie WWW -> https://hardoff.pl/hard-race/puchar-toru/