Full-Gaz Xxviii Zlot 12h

Full-Gaz XXVIII Zlot 12h

02-09-2023 o 08:00

Regulamin i informacje wydarzenia
“XVIII ZLOT SAMOCHODÓW TERENOWYCH I QUADOW”

Klasy startowe znajdziesz tutaj :
https://docs.google.com/document/d/1ttLJb9tmbNWejCCBXLXWa6WWxFlzhar-8486LdTRcZE/edit?usp=drivesdk

ZAPISY :
Całkowity koszt imprezy wynosi :
400 zł od samochodu terenowego (kierowca i pilot),
350 zł Quad 4x4 (kierowca).
jeśli do dnia 26.08.2023 zrobisz przelew, natomiast osoby nie zapisane, czyli bez wcześniejszego przelewu zapłacą o 100 zł więcej, więc samochód 500 zł, quad 450 zł.
Potwierdzeniem udziału w imprezie jest opłacenie całości wpisowego lub zaliczki (100 zł)
poprzez dokonanie przelewu.
Konto Stowarzyszenia
83-400 Kościerzyna, Szarlota 12/1
Bank Santander
87 1090 2620 0000 0001 5063 6407
W tytule przelewu prosimy podać :
-NAZWĘ “PRZEPRAWA 12H”,
-Imię i nazwisko kierowcy,
-Imię i nazwisko pilota,
-klasę startową.


Ważne! Jeżeli nie powiadomisz Nas 3 dni przed imprezą, że nie możesz przyjechać to Twoja wpłata przepada na korzyść Stowarzyszenia.


Baza znajdować się będzie
Współrzędne :
PODANY W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE


INFORMACJE OGÓLNE :

Do zdobycia będziecie mieli równe 200 pieczątek- wspólnych dla każdej klasy startowej.
Korzystamy z aplikacji K44 - pieczątki będą elektroniczne. Musisz zainstalować na swoim telefonie aplikację ZAWODY K44 i posiadać system NFC, aby móc je zdobywać. Polecamy samsungi !
Telefony zostaną zaplombowane przed startem w wodoodpornych etui (dostaniesz od nas), do trwale przymocowanego elementu pojazdu po stronie pilota.

W sezonie 2023 odbędą się trzy imprezy pucharu 4x4 Full-Gaz Kaszuby !

11.03.2023 DZIEŃ KOBIET Z FULL-GAZEM (odbyła się planowo)
01-02.07.2023 24H WEEKENDOWE SPOTKANIE 4x4
02.09.2023 XXVII ZLOT SAMOCHODÓW TERENOWYCH I QUADÓW 4x4

Organizator zastrzega prawo do zmienienia daty imprez jak i odwołania imprez.

Oczywiście ciężarówek nie wpuszczamy , DMC 3,5 Tony + aktualny przegląd , ubezpieczenie oraz gaśnica, kaski. Max rozmiar opon 37" ( Nie dotyczy tylko klasy EXTREME ).
!!!Dzieci w koszulkach odblaskowych!!!

PLAN IMPREZY:

08:00 - 10:00 Otwarcie biura zawodów, plombowanie telefonów, odprawa i start załóg
10:00 Start ostatniej załogi
22:30 Ogłoszenie wyników

Czas przeprawy to 12 godziny od momentu startu

Zapewniamy:
-ciepły posiłek - wydawany w bazie zlotu, przez całą dobę, bez ograniczeń:)
-dla zwycięzców statuetki
-zróżnicowane tereny i dobrą zabawę;)


Prosimy zapoznać się z regulaminem

1. Każdy uczestnik zobowiązany jest do podporządkowania się poleceniom organizatorów, sędziów, policji, straży gminnej i straży leśnej.

2. Organizator ma prawo odmówić przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny. W przypadku odmowy przyjęcia zgłoszenia przez organizatora wpłacone wpisowe zostanie zwrócone na wskazany rachunek przez zgłaszającego.

3. Warunkiem uczestnictwa jest podpisanie oświadczenia, opłacenie wpisowego i naklejenie numeru startowego.

4. W wydarzeniu mogą brać udział użytkownicy samochodów terenowych z napędem 4x4 oraz quady 4x4.

5. Kierowca musi być pełnoletni (18 LAT) i posiadać prawo jazdy KAT. “B”.

6. Załoga składa się z 2 osób.
Wyjątkiem są klasy startowe TURYSTYK i TURYSTYK PLUS, gdzie może być osób tyle na ile jest zarejestrowany pojazd (oczywiście dla zwycięzców będą bez zmian 2 puchary/statuetki oraz 2 pakiety startowe).

7. W załodze można zmienić kierowcę lub pilota na inną osobę WYŁĄCZNIE po wcześniejszym uzgodnieniu tego z organizatorem oraz podpisaniu wymaganego oświadczenia zawodnika.

8. Pomagać mogą sobie wzajemnie uczestnicy biorący udział w wydarzeniu.

9. Osoby nie będące uczestnikiem NIE MOGĄ pomagać zawodnikom - pomoc z zewnątrz = DYSKWALIFIKACJA.

10. Dyskwalifikacja oznacza zakaz wstępu na wszystkie wydarzenia organizowane przez Stowarzyszenie FULL-GAZ, nieodwołalnie.

11. Warunkiem koniecznym jest ubrany kask na głowie, (zaleca się także stosowanie systemów ochrony szyi, kręgosłupa, kombinezonów trudnopalnych) oraz zapięte pasy bezpieczeństwa.
Wymóg dotyczy kierowcy oraz pilota.

12. Na trasie obowiązuje ograniczenie prędkości do 40 KM/h, a przy zabudowaniach do 30 KM/h.

13. Na trasie będzie przeprowadzona kontrola prędkości w postaci sędziów, radaru lub fotoradaru. Za niestosowanie się do przestrzegania przepisów organizatora i ograniczeń prędkości na mapach drogowych, będą stosowane punkty karne, nawet -10 pkt. !

14. Zabrania się dewastacji środowiska naturalnego i niszczenie dróg !

15. NIE ŚMIEĆ!!! wszystkie śmieci zabieraj ze sobą i wyrzucaj WYŁĄCZNIE do śmietnika!!!

16. Załoga biorąca udział w zlocie bierze pełną odpowiedzialność za swój pojazd.

17. Uczestnicy biorą udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność, mają pełną świadomość ponoszonego ryzyka i w razie wypadku nie mają podstaw do roszczeń w stosunku do organizatorów oraz właścicieli terenów, po których się poruszają.

18. Każdy uczestnik bierze udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność, co potwierdza swoim podpisem na oświadczeniu w biurze zawodów przed startem.

19. Składając swój podpis na oświadczeniu uczestnicy niniejszym zrzekają się wszelkich roszczeń wobec organizatora, w szczególności oświadczają, iż rezygnują z prawa do wszczęcia kroków sądowych lub występowania z regresem przeciwko organizatorom, uczestnikom i pomocnikom, organom władzy, właścicielom terenu, a także wszelkim innym osobom powiązanym z organizacją wydarzenia, w związku z wszelkimi wypadkami lub stratami związanymi z wydarzeniem, nawet, gdy wypadek lub strata były zamierzone lub wynikły z rażącego zaniedbania.

20. PP - próby przejazdu mogą znajdować się w pewnej odległości od drogi i oznaczone są taśmami. Punktacja zróżnicowana: +1 punkt, +2 punkty oraz +5 punktów za każdą zdobytą pieczątkę.
Dodatkowo META jest punktowana +50 punktów.

21. Przy równej ilości punktów z przeprawy, o kolejności decyduje czas przyjazdu na metę.

22. W przypadku stwierdzenia zerwania, uszkodzenia pieczątki- gdy chip nie będzie chciał odbić się na Twoim telefonie zrób foto pieczątkę, tak aby uwidocznić samochód i otoczenie przy pieczątce (zdjęcie nie tylko chipa i telefonu) oraz niezwłocznie należy o tym poinformować organizatora.

23. Przy użyciu wyciągarek i zbloczy obowiązkowo należy użyć pasa do opasania drzewa. Uszkodzenie drzew będzie skutkowało karą pieniężną lub dyskwalifikacją.

24. Smartfony zostaną zaplombowane z prawej strony auta (od strony pilota) do elementu trwale przymocowanego. Nie plombujemy telefonów na przelotkach.

25. Jeżeli futerał zostanie zerwany zgłoś to organizatorowi, który ponownie zaplombuje telefon, abyś mógł dalej uczestniczyć w zabawie.

26. Po przybyciu na metę, nie później niż 24 godz. od startu smartfony odplombuje sędzia.

Futerały zerwane nie będą uwzględnione.

Po upłynięciu 12 godzin za każdą 1 minutę spóźnienia minus 5 punktów.

27. Na wszelkich próbach zabrania się udzielania pomocy z zewnątrz, przez pojazdy nie będące uczestnikami wydarzenia. Działanie takie spowoduje DYSKWALIFIKACJĘ.

28. Pojazdy niebiorące udziału w wydarzeniu mogą poruszać się wyłącznie drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego.

29. Uczestnicy biorąc udział w wydarzeniu wyrażają zgodę na publikowanie swojego wizerunku w mediach i innych środkach masowego przekazu.

30. Puchary/statuetki nieodebrane w trakcie ogłaszania wyników możemy wysłać paczką, jednak wiąże się to z przesyłką pobraniową na koszt odbierającego w wysokości 30,00 zł

31. Organizator nie odpowiada za rzeczy zaginione podczas wydarzenia.

32. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe zaistniałe podczas dojazdu uczestników na wydarzenie “PRZEPRAWA 12H” i powrót z niej.

33. Brak znajomości regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

34. Nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu grozi dyskwalifikacją oraz karą pieniężną w wysokości od 200 do 500 złotych, która zostanie przeznaczona na dowolny Dom Dziecka.

Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu do momentu
rozpoczęcia zlotu. Ostateczna wersja zostanie wręczona przy zapisach.

Link do wydarzenia organizatora