Cobra Lajtowy Puchar 4x4 Bliżyn Pamięci Sławka Boczka

Cobra Lajtowy Puchar 4x4 Bliżyn Pamięci Sławka Boczka

24-08-2023 o 08:00 - 24-08-2023

Listy Startowe czas start.
Koszt udziału maszyny/załogi 450
W tym 2x żarcie 2x qszulka. (klasa quad 1x żarcie 1x qszulka)
Dodatkowe żarcie 40 ( jeżeli ktoś dodatkowy w aucie będzie chciał)
Dodatkowa qszulka 35 (jeżeli ktoś dodatkowy w aucie będzie chciał)
Jeżeli ktoś dodatkowy nie bedzie chciał to nie pobieramy kasy za dodatkowe osoby w aucie więc pakować ile wejdzie, bo w kupie siła.
Zgłoszenie wysyłacie na maila
[email protected]
Tytuł maila : " COBRA PAMIĘCI SŁAWKA"
W MAILU PODAJECIE :
Klasa - ( Turystyk, Walka, Proto, Quad)
Imie Nazwisko kierowcy rozmiar koszulki - to zależy od Was ale mamy do 3XL
Imie Nazwisko pilota rozmiar koszulki - do 3 XL
Telefon do kierownika wycieczki -
Nazwa Teamu - No gdzies z kimś jeździcie bądzcie kreatywni ale aby się w kratce zmieściło z excela.
Żarcie - Ilość dodatkowego jedzenia jeżeli jest potrzebne
Koszulinki - Ilość dodatkowych koszulek jeżeli są potrzebne i rozmiar.
Ilość pociech - Ilość dzieci w załodze do 13 roku życia. ( to jest nam potrzebne)
Uwaga Koszulki tylko dla zawodników zarejestrowanych do NIEDZIELI PRZED IMPREZĄ. Bo wtedy zamawiamy koszulki we fabryce koszulek.
I czekacie na maila zwrotnego ktorego dostaniecie po 6 sierpnia, na dalsze instrukcje które wskoczą do was na maila.
Przykład zgłoszenia które będziemy nagradzać 2 sec. pochwałką wzrokową podczas odprawy:
Klasa - TURYSTYK
Imię Nazwisko - Janusz Kowalski 3XL
Imię Nazwisko - Kasia XS
Telefon - 501 252 826
Obwód opony- 175cm
Nazwa Teamu - Bądzcie kreatywni.
Żarcie - 2
Koszulinki - 2XL, XS
Ilość pociech - 1
Uwaga tłumaczenie, Janusz i Kasia zabierają swoich znajomych aby pokazać im jak wygląda ich pasja więc biora dla nich żarcie dodatkowe, niestety za dodatkowe Albo Janusz albo jego kolega będzie musiał dopłacić, wiadomo dżentelmeni nie gadają o piniądzach więc nie pytamy kto płaci.
Dodatkowo znajomi Janusza i Kasi, Marek i Marlena, też będą chcieli koszulki z wyjątkowym nadrukiem z imprezy, aby pochwalić się że byli na rajdzie pomiędzy dalszymi znajomymi (no z tyloma logami na plecach będą wyglądali jak sportowcy mimo że wiemy jaki rozmiar koszulki kupił Janusz Markowi mimo że Marek za nią płacił)
Oczywiście jeżeli J&K i M&M pracują w jednej firmie to warto przypodobać się szefostwu, (chyba że sami są szefami) i nazwać Team Nazwą firmy w której dziobią, lub bardzo lubią tam pracować, acz kolwiek może być też to nazwa restauracji do której Janusz zabrał, Marlene, bo była jego pierwszą dziewczyną i dalej coś tam w dnie serduszka gra, a że żyją w wolnym związku no to.... a dobra ich sprawa, a może jeździcie po prostu tak zwyczajnie z jakąś paczką znajomych i w końcu trzeba jakoś oryginalnie nazwać tą waszą watahe więc warto wpisać nazwe TEAMU pamiętajcie każdy dobrze prowadzący się TEAM nazwe ma (no tak logiczne jak by nie miał to nie był by teamem) , korzystajcie. (tylko błagam jedno lub dwa słowa bo więcej nie wchodzi w kratkę na listach startowych.)
Co do dzieci ..... mamy swoje znamy się więc możemy się wypowiadać. Prosimy o wpisanie, dzieci do lat 13. Bo będą medale, dyplomy, jeżeli dziecko będzie starsze, no to będziemy mieli zabawę (starsze dziecki traktujemy jak dorosłego) A szykujemy welony, i krawaty, plus podkład muzyczny, a że będziemy mieli scenę do dyspozycji i nagłośnienie.... a co tam.
No czy wszystko jasne? Jeżeli macie pytania, nie musza być błyskotliwe, my też was często pytamy o proste sprawy. Piszcie pod postem, nie ma się co wstydzić.

Impreza jest stworzona dla Pasjonatów przez Pasjonatów, ludzi którzy biorą czynny udział w rajdach oraz wyprawach jak również dla osób którzy chcą swoją przygodę rozpocząć. Naszym celem jest stworzenie wydarzenia, imprezy, takiej w jakiej chcielibyśmy sami uczestniczyć. Cel ten wiąże się również z dobrą zabawą i rozpropagowaniem turystki 4×4 i offroadu, oraz regionu.
Zachęcamy do przyjazdu już w piątek na camp, i wyjazdu w niedziele.
Impreza odbywać się będzie w czterech klasach: Turystyk, Walka, Proto i Quad co oczywiście ma na celu by trasa była dostosowana do możliwości aut oraz kierowców, tak by dla nikogo nie była za łatwa ani za trudna. Celem wydarzenia jest nie tylko chęć męczenia się w przeprawach terenowych, ale również integracja rodzinna oraz zwiedzenie i poznanie pięknych terenów województwa mazowieckiego . W naszej imprezie bardzo mile widziane są całe rodziny z dziećmi, dla których na trasie przygotowane są zadania i konkurencje, a odcinki przejazdowe między próbami dobierane są krajoznawczo. Miejmy nadzieję, iż tym razem uda nam się zrobić imprezę równie atrakcyjną jak poprzednie, a teren okaże się ciekawy i odpowiednio wymagający.
CELE :
promocja miasta i powiatu jako miejsca aktywnego wypoczynku;
poznanie walorów przyrodniczych regionu;
promowanie turystyki samochodowej;
nauka obcowania z przyrodą, w aspekcie motoryzacyjnym;
poznanie historii regionu;
zapoznanie uczestników z podstawami dotyczącymi bezpieczeństwa podczas kontaktu z autami terenowymi.
TRASA :
Roadbook Papierowy + track GPS do pobrania dzień przed Imprezą.
Dla ambitnych druga wersja, aby ominąć korki. Mimo że wam się podoba to ci którzy jada na wynik będą mogli, spokojnie bez korków przejechać większość trasy.
Trasa wynosi minimum 80km, przebiega drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego, w których skład wchodzą drogi utwardzone oraz nieutwardzone, powiatowe, gminne oraz wynajęte na czas imprezy drogi prywatne.
Pojazdy z próby na próbę poruszają się zgodnie z zasadami ruchu drogowego. Złamanie przepisów prawa o ruchu drogowym stanowi podstawę do zdyskwalifikowania załogi. W przypadkach rażących naruszeń będzie karane zakazem wstępu na kolejne imprezy organizowane Offroadpiaseczno, i taką listę już mamy. Zawodnicy są zobowiązani również do poszanowania przyrody oraz mieszkańców.
Wszelkie odstępstwa nie zastosowania się, do ograniczeń lub informacji z roadbooka oraz tracka GPS będą karane punktami ujemnymi, lub dyskwalifikacją.
Próby terenowe odbędą się na terenach prywatnych za zgodą właścicieli gruntów.
MIEJSCE STARTU ORAZ METY:
Bliżn
WARUNKIEM DOPUSZCZENIA:
wyposażenie zgodnie z wymogami ustawodawcy;
posiadanie wszelkich dokumentów przewidzianych przez ustawodawcę dotyczących poruszania się nim po drogach publicznych;
posiadanie pełniej karoserii, auto ma się zaczynać i kończyć fabrycznie, nie licząc klasy Proto i Quad
PODZIAŁ NA KLASY:
1. Klasa Turystyk
Klasa dla aut z napędem 4×4 z nadwoziem seryjnym bez znaczących przeróbek podnoszących ich dzielność terenową – jedna wyciągarka, maximum jednosilnikowa.
Szczególny nacisk w tej klasie kładziemy na rodziny z dziećmi, ponieważ konkurencje będą typowo do zabawy, a dzieci będą w stanie wykonać próby których dorośli robić nie będą mogli przez co dzieci załogi z dziećmi są wyżej punktowane.
Proszę zauważyć że w klasie tej wygrywają auta prawie seryjne, im bardziej auto przerobione tym mniejsza koncentracja na zadaniach.
2. Klasa Walka
Klasa dla aut terenowych z napędem 4×4 z wyciągarkami elektrycznymi (brak zadań sprawnościowych, tylko i wyłącznie próby terenowe w wyznaczonych miejscach). Auta bez klatek zewnętrznych z pełną karoserią nie wliczając zderzaków, nie cięte z przodu ani z tyłu. Auto może posiadać klatkę wewnętrzną, klatkę zintegrowaną z nadwozie nie wystające karoserie. Dozwolona jest również nieograniczona liczba wyciągarek bez rozróżnienia, na jej napęd.
Klasa jedzie po śladzie GPS, pieczątki oznaczone za pomocą punktów GPS.
3. Klasa Proto- jedz czym chcesz
Auta przypominające lub podobne do aut seryjnych będą dodatkowo punktowane ( wbijamy punkty na starcie w kartę) . Informacja na odprawie ( np. wszelkie auta z klatką zewnętrzną, zmota z przodem od auta występującego w produkcji seryjnej ) Tym razem Klasa łatwa bez topienia i brodzenia w błocie po klamki.
Klasa jedzie po śladzie GPS, pieczątki oznaczone za pomocą punktów GPS. Brak roadbooka papierowego. Można przewozić auto z próby na próbę na lawecie.
4. Klasa Quad.
Wszystko co ma 4 koła a nie ma przedniej szyby ATV UTV QUAD. Tym razem Klasa łatwa bez topienia i brodzenia w błocie po pas. Klasa jedzie po śladzie GPS, pieczątki oznaczone za pomocą punktów GPS. Brak roadbooka papierowego. Można przewozić pojazd z próby na próbę na lawecie.
Pojazdy po drogach publicznych poruszają się według zasad kodeksu drogowego, oraz ich wyposażenie ma być zgodne z założeniami ustawodawcy. Organizator zastrzega sobie prawo do klasyfikowania aut, selekcji uczestników ze względu na ich zachowanie na wcześniejszych imprezach oraz na podstawie budowy auta.
KONKURENCJE:
Próby terenowe – miejsca, które będą oznaczone punktami do zdobycia za prawidłowy przejazd dla 4 klas ze zróżnicowaniem trudności odnośnie podziału na klasy (próby dla Walki będą próbami sędziowanymi). Odbywać się będą na terenach prywatnych.
Próby Sprawnościowe – tylko Klasa Turystyk, miejsca w których zawodnicy będą musieli się wykazać sprawnością fizyczną, koordynacją ruchową, strzelaniem do celu itp.
Próby Zagadkowe – tylko dla Klasy Turystyk, dotyczące zagadnień regionu, dat, wydarzeń, odbywających się na naszych terenach, np: jaką nazwę nosi bulwar na Jeziorem Przywidzkim? (odpowiedzi do znalezienia na trasie przejazdu według wskazówek roadbooka)
Punkt Medyczny- dla Klas Turystyk i estrem, próba punktowa, sprawdzenie wiedzy i umiejętności zawodników w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej, po uprzednim szkoleniu przed wyjazdem w teren.
Próba czasowa – Dla wszystkich klas, nie obowiązkowa. Wynik czasówki brany jest pod uwagę tylko i wyłącznie w przypadku Miejsca na pudle, w przypadku zdobycia przez załogi takiej samej liczby punktów.
FOTOPIECZĄTKI. PRÓBY:
Przejazdy, dla klas Walka Proto Quad, mogą być otaśmowane, po zerwaniu taśmy na próbie odejmujemy punkty, niezależnie czy taśmę zerwało auto czy za pomocą drzewa, gałęzi, pilota z załogi.
Bez oznaczeń dla klasy (taśmy itd. ) ze zróżnicowaniem kolorów na klasy. (Być może dla klasy Walka Proto Quad oznaczone na TRACKU GPS), oznaczone odblaskami.
Turystyk – punkt na przeszkodzie, zdjęcie punktu połączonego za pomocą jednej osoby dorosłej, lub kilkoro dzieci z załogi, (bez mieszania dorosły dzieci) razem z samochodem, uwiecznione na wyraźnym zdjęciu.
Walka Proto Quad – Auta będą plombowane, Linka o określonej długości z numerkiem, przyłożonym w miejscu wyznaczonym do punktu fotopieczątki, i wyraźne zdjęcie. Plombować będziemy do miejsca na trwale związanego z pojazdem, nie zależnie czy to zderzak czy kierownica, punkt wymyśla załoga, akceptuje organizator.
Fotopieczątki sprawdzają sędziowie danej próby z oznaczeniem w karcie drogowej, nie ma możliwości sprawdzenia, fotopieczątek, na innej próbie, chyba że sędzia próby jasno zadecyduje inaczej.
WAŻNA INFORMACJA.... Punkty na bazie są liczone tylko i wyłącznie w obecności osoby z załiogi.
W przypadku nie obecności kogokolwiek z załogi punkty liczone nie będą.
Plombowanie aut- tylko w klasach WALKA PROTO QUAD nr plombujemy gdzie chcecie zderzak relingi kierownica , jednak tym razem zerwanie go będzie oznaczało taryfę, i dojazd na metę bez wyniku.
WYNIKI:
Oceniane na podstawie karty, Załogi powinny posiadać, aparat lub urządzenie, mające możliwość przeniesienia zdjęć na Laptopa (jeżeli macie nietypowy aparat urządzenie bardzo proszę o zabranie kabla) , na bazie rajdu w celu weryfikacji prawidłowości w zdobywaniu fotopieczątek, tyczy się szczególnie miejsc na pudle, plus załóg co do których istnieją niejasności w prawidłowości wykonywania pieczątek.
UCZESTNICTWO:
Załogi Offroadowe;
Klasa Turystyk;
Klasa Walka;
Klasa Proto;
Klasa Quad;
Wymagane oznakowanie aut wszelkimi insygniami dostarczonymi przez sponsorów i
patrona imprezy na karoserii aut;
Nad przebiegiem imprezy będą czuwać sędziowie prób oraz trasy.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
opiekę medyczną, punkt medyczny na bazie imprezy;
zorganizowane próby oraz wskazówki dojazdu w formie roadbooka;
puchary dla zwycięzców;
służby porządkowe;
miejsce bazy imprezy z możliwością pozostawienia lawet lub aut.
NAGRODY:
Tylko i wyłącznie dla osób które zmieściły się w limicie czasu. Co do minuty.
HARMONOGRAM IMPREZY:
07:30 – otwarcie biura imprezy na prywatnym terenie
– rejestracja załóg, rozdanie materiałów sponsorskich
– plombowanie kart
08:30 – Odprawa zawodników
– podstawowe szkolenie zawodników, z zakresu pierwszej pomocy
09:00 – Start.
18:00 – 20:00 – zamykanie limitu czasowego
– integracja
21:00 – ogłoszenie wyników
– rozdanie nagród dyplomów
– Kto do domu to do domu, a reszta bawi się ile ma sił.
Plan czasowo przestrzenny może ulec zmianie.

LISTY STARTOWE ruszają 26 LIPCA do tego czasu musicie uzbroić się w cierpliwość.



Listy Startowe czas start.
Koszt udziału maszyny/załogi 400
W tym 2x żarcie 2x qszulka. (klasa quad 1x żarcie 1x qszulka)
Dodatkowe żarcie 40 ( jeżeli ktoś dodatkowy w aucie będzie chciał)
Dodatkowa qszulka 35 (jeżeli ktoś dodatkowy w aucie będzie chciał)
Jeżeli ktoś dodatkowy nie bedzie chciał to nie pobieramy kasy za dodatkowe osoby w aucie więc pakować ile wejdzie, bo w kupie siła.
Zgłoszenie wysyłacie na maila
[email protected]
Tytuł maila : " COBRA PAMIĘCI SŁAWKA"
W MAILU PODAJECIE :
Klasa - ( Turystyk, Walka, Proto, Quad)
Imie Nazwisko kierowcy rozmiar koszulki - to zależy od Was ale mamy do 3XL
Imie Nazwisko pilota rozmiar koszulki - do 3 XL
Telefon do kierownika wycieczki -
Nazwa Teamu - No gdzies z kimś jeździcie bądzcie kreatywni ale aby się w kratce zmieściło z excela.
Żarcie - Ilość dodatkowego jedzenia jeżeli jest potrzebne
Koszulinki - Ilość dodatkowych koszulek jeżeli są potrzebne i rozmiar.
Ilość pociech - Ilość dzieci w załodze do 13 roku życia. ( to jest nam potrzebne)
Uwaga Koszulki tylko dla zawodników zarejestrowanych do NIEDZIELI PRZED IMPREZĄ. Bo wtedy zamawiamy koszulki we fabryce koszulek.
I czekacie na maila zwrotnego ktorego dostaniecie po 6 sierpnia, na dalsze instrukcje które wskoczą do was na maila.
Przykład zgłoszenia które będziemy nagradzać 2 sec. pochwałką wzrokową podczas odprawy:
Klasa - TURYSTYK
Imię Nazwisko - Janusz Kowalski 3XL
Imię Nazwisko - Kasia XS
Telefon - 501 252 826
Obwód opony- 175cm
Nazwa Teamu - Bądzcie kreatywni.
Żarcie - 2
Koszulinki - 2XL, XS
Ilość pociech - 1
Uwaga tłumaczenie, Janusz i Kasia zabierają swoich znajomych aby pokazać im jak wygląda ich pasja więc biora dla nich żarcie dodatkowe, niestety za dodatkowe Albo Janusz albo jego kolega będzie musiał dopłacić, wiadomo dżentelmeni nie gadają o piniądzach więc nie pytamy kto płaci.
Dodatkowo znajomi Janusza i Kasi, Marek i Marlena, też będą chcieli koszulki z wyjątkowym nadrukiem z imprezy, aby pochwalić się że byli na rajdzie pomiędzy dalszymi znajomymi (no z tyloma logami na plecach będą wyglądali jak sportowcy mimo że wiemy jaki rozmiar koszulki kupił Janusz Markowi mimo że Marek za nią płacił)
Oczywiście jeżeli J&K i M&M pracują w jednej firmie to warto przypodobać się szefostwu, (chyba że sami są szefami) i nazwać Team Nazwą firmy w której dziobią, lub bardzo lubią tam pracować, acz kolwiek może być też to nazwa restauracji do której Janusz zabrał, Marlene, bo była jego pierwszą dziewczyną i dalej coś tam w dnie serduszka gra, a że żyją w wolnym związku no to.... a dobra ich sprawa, a może jeździcie po prostu tak zwyczajnie z jakąś paczką znajomych i w końcu trzeba jakoś oryginalnie nazwać tą waszą watahe więc warto wpisać nazwe TEAMU pamiętajcie każdy dobrze prowadzący się TEAM nazwe ma (no tak logiczne jak by nie miał to nie był by teamem) , korzystajcie. (tylko błagam jedno lub dwa słowa bo więcej nie wchodzi w kratkę na listach startowych.)
Co do dzieci ..... mamy swoje znamy się więc możemy się wypowiadać. Prosimy o wpisanie, dzieci do lat 13. Bo będą medale, dyplomy, jeżeli dziecko będzie starsze, no to będziemy mieli zabawę (starsze dziecki traktujemy jak dorosłego) A szykujemy welony, i krawaty, plus podkład muzyczny, a że będziemy mieli scenę do dyspozycji i nagłośnienie.... a co tam.
No czy wszystko jasne? Jeżeli macie pytania, nie musza być błyskotliwe, my też was często pytamy o proste sprawy. Piszcie pod postem, nie ma się co wstydzić.

Link do wydarzenia organizatora