"Andrzej Na Offroadzie - Jak Nie Utknąć W Andrzejkach"" Z Ekipa Piask
23-11-2024 o 09:00
Impreza ma charakter rodzinny, więc zabierajcie swoje żony, dziewczyny, koleżanki oraz dzieci.
Informacje dodatkowe:
- poruszamy się w kolumnie za samochodem organizatora,
- podczas jazdy pilnujemy się wzajemnie aby nikt nie został na trasie sam,
- nie zjeżdżamy z wyznaczonej trasy, szanujemy uprawy polne oraz leśne, nie wyrządzając żadnych szkód,
- nie śmiecimy,
- zabieramy do samochodu odpowiednią odzież oraz zmienne na wszelki wypadek obuwie,
- organizator na wyposażeniu posiada wyciągarki, liny, szekle, zblocza, piły itp.,
- na trasie przejazdu utrzymujemy wzajemnie łączność za pośrednictwem radia CB, (jeżeli ktoś nie posiada CB nie ma problemu-dysponujemy CB przenośnym)
- istnieje możliwość uszkodzenia/porysowania swojego samochodu,
- zabierzcie ze sobą sprzęt biwakowy (krzesełka turystyczne, stolik).
Wymagania:
- auto 4x4,
- opony AT/MT,
- zalecany lift zawieszenia,
- radio CB (opcjonalnie),
- mile widziany szpej off roadowy.
Koszt udziału w imprezie:
- 650 PLN załoga (bez względu na ilość osób w samochodzie)
Istnieje możliwość uczestnictwa tylko w jeden wybrany dzień (Koszt 350 PLN) oraz oczywiście można nie korzystać z bazy noclegowej.
Koszt noclegu ze śniadaniem w pokoju 2-osobowym wynosi 120,00 zł/ osoba , obiadek w cenie 50,00 zł/ osoba.
Biesiada w cenie 160 zł/osoba.
Cena hotelu wstępnie orientacyjna. Dokładna cena zostanie podana po zamknięciu listy uczestników I po ostatecznym potwierdzeniu przez hotel.
- oczywiście istnieje możliwość samodzielnego zorganizowania sobie noclegu.
Cena zawiera:
- przygotowanie trasy i jej pilotowanie,
- opiekę organizatora podczas imprezy,
- kawa, herbata,
- fajną przygodę,
- wspaniałe widoki,
- pamiątkowe gadżety,
- naklejki okolicznościowe,
- obsługę foto,
- doborowe towarzystwo,
- wspaniałą zabawę.
Cena nie obejmuje:
- paliwa,
- parkingów,
- ubezpieczenia
- noclegu
Zgłoszenia prosimy wysyłać pod adres mailowy: [email protected], a w treści wiadomości proszę podać:
- imię i nazwisko,
- ilość osób w samochodzie, (wiek - np. 2+2 /3 i 17 lat/
- marka pojazdu/nr rejestracyjny,
- numer telefonu,
- nazwa imprezy
- całość czy poszczególny dzień
- hotel TAK/NIE
maksimum załóg - 12
Po wpływie zgłoszeń przygotujemy listę główną i rezerwową.
Pozostałe szczegóły otrzymacie mailem zwrotnym.
START: okolice Pustyni Błędowskiej (miejsce startu może ulec zmianie)
organizator zastrzega prawo odwołania imprezy ze względu na małą ilość chętnych, sytuacji losowych.
https://youtu.be/hOjFcR3tUxY?si=DyAxs5AeNKpaRY6