5 Rajd Hunt 4x4

5 Rajd Hunt 4x4

23-09-2023 o 09:00

5 Rajd Hunt 4x4
Data : 23.09.2023
Ruszamy z zapisami na Rajd Hunt 4x4
Uwaga - elektroniczne pieczątki
Wpisowe od 2 - osobowej załogi - 500zł
Quad - 300zł
Każda dodatkowa osoba 150zl
Dodatkowa koszulka - 50zł
W cenie wpisowego jest:
- przygotowanie trasy i odcinków specjalnych
- sędziowie
- koszulki
- baza Rajdu z zapleczem gastronomicznym i sanitarnym
- kawa , herbata , kanapki na trasę
- ognisko z kiełbaskami
- na zakończenie Rajdu suto zastawiony stół
- impreza z muzyką do rana
Zaliczki wysokość 250zł wpłacać proszę na konto:
Nicewicz Mariusz
BS 82 8754 0004 0134 0804 3000 0010
Tytuł przelewu: hunt4x4 Imię i Nazwisko kierowcy .
Klasy:
- TR - Klasa Turystyk- auta seryjne, dopuszczalne lekkie modyfikacje, jak np. lift zawieszenia, metalowe progi i zderzaki, jedna wyciągarka elektryczna. Opony AT/MT max. 35 cali. Karoseria nie może być pocięta, chłodnica z przodu, nie dopuszczone są mosty portalowe, w przypadku auta cabrio wymagany pałąk bezpieczeństwa. Max. 3 osoby w załodze
- W - Klasa Wyczyn- auta dowolnie modyfikowane, nie dopuszczalne wyciągarki elektryczne i mechaniczne na stałe montowane w aucie(będą plombowane), opony max. 35 cali, max. 5 osoby w załodze
- EXE - Klasa Extreme Elektryk- auta dowolnej konstrukcji, dopuszczalne wyciągarki elektryczne, wymagana klatka bezpieczeństwa obowiązkowo, max 2 osoby w załodze
- EXM - Klasa Extreme Mechanik- auta dowolnej konstrukcji, dopuszczalne wyciągarki mechaniczne oraz elektryczne, wymagana klatka bezpieczeństwa, max 2 osoby w załodze
- P - Klasa Przygoda - auta seryjne z napędem 4x4, również auta typu SUV , dopuszczalny lift zawieszenia, metalowe zderzaki, progi, jedna wyciągarka elektryczna, dopuszczalne opony typu AT, pieczątki zdobywane z buta
- Q - Klasa Quad - quady różnej maści
Zapisy:
- mail : [email protected]
- wiadomość priv na hunt4x4
- tel 731 669 559
Proszę podać :
- Imię i Nazwisko kierowcy i pilota
- Auto
- Klasa
- Rozmiary koszulek
REGULAMIN IMPREZY Hunt 4X4
I. Informacje ogólne
1. Hunt 4X4 jest imprezą o charakterze zlotu z elementami turystyczno-przeprawowymi przeznaczoną dla użytkowników samochodów terenowych.
2. Organizatorem imprezy jest Stowarzyszenie Żądza Czynów
3. Organizator zastrzega sobie prawo interpretacji niniejszego regulaminu i jest jedyną władzą upoważnioną do rozpatrywania i rozstrzygania wszelkich rozbieżności i wątpliwości, które mogą powstać przy stosowaniu i interpretacji niniejszego regulaminu i innych przepisów.
4. Impreza Hunt 4X4 nie jest imprezą komercyjną. Wpisowe uczestników w całości będzie wykorzystane na opłacenie kosztów organizacyjnych.
II. Zgłoszenia, opłaty, formalności
1. Każda załoga, która zamierza uczestniczyć w imprezie zobowiązana jest do zarejestrowania udziału i wpłacenia wpisowego.
2. Wpisowe na imprezę 500zł od załogi 2-osobowej, każda dodatkowa osoba w załodze 150 zł, Quad - 300zł .
3. Opłata wpisowego obejmuje: przygotowanie trasy, koszulki, nalepki, roadbook i kolację.
4. Zgłoszenie uczestnictwa na adres : [email protected] i opłata wpisowego jest jednoznaczna z przyjęciem tego regulaminu.
5. Zgłoszenia uznaje się za przyjęte z datą wpływu zaliczki w wysokości 250zł na konto Organizatora.
6. Warunkiem wzięcia udziału w imprezie jest zaliczenie badania technicznego pojazdu.
III. Regulacje.
1. Impreza Hunt 4X4 odbywa się na podstawie niniejszego regulaminu, przepisów prawa o ruchu drogowym i zasad ochrony środowiska.
2. Sprawy sporne są rozstrzygane przez Organizatora
3. W czasie trwania imprezy uczestnicy muszą stosować się do regulaminu imprezy, poleceń Organizatora, sędziów i innych osób upoważnionych przez Organizatora. Naruszenie wydanych rozporządzeń może spowodować usunięcie załogi z imprezy.
IV. Uczestnicy
1. W skład załogi mogą wchodzić jedynie osoby zgłoszone do uczestnictwa. Ilość osób w samochodzie nie może przekraczać liczby wpisanej w dowodzie rejestracyjnym samochodu.
2. Dzieci mogą brać udział w imprezie tylko w obecności rodziców. Rodzice są odpowiedzialni za ich bezpieczeństwo.
3. Osoba kierująca pojazdem musi posiadać odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdu.
4. Kierowca i pilot mogą według własnego uznania zamieniać się miejscami w samochodzie, pod warunkiem posiadania uprawnień do prowadzenia pojazdu przez obu członków załogi.
V. Warunki techniczne.
1. Do startu dopuszczone są samochody o masie całkowitej do 3500 kg.
2. Pojazdy muszą być zarejestrowane i posiadać ważne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC.
3. Samochody muszą też spełniać następujące wymagania:
• zamontowana na stałe wyciągarka (o ile samochód jest wyposażony w wyciągarkę)
• solidne zaczepy holownicze z przodu i z tyłu pojazdu
• w przypadku nadwozi otwartych przynajmniej pałąk bezpieczeństwa
• pasy bezpieczeństwa dla wszystkich członków załogi
• używanie kasków ochronnych
• apteczkę pierwszej pomocy
• telefon komórkowy lub radio CB
• lina lub taśma holownicza właściwa do masy pojazdu
• gaśnica
• właściwa taśma ochronna przy pracy z wyciągarką w celu uniknięcia uszkodzenia drzew
* Mata ochronna pod auto w parku maszyn
Auta startujące w klasie extreme muszą być wyposażone w klatkę bezpieczeństwa
4. Spełnienie powyższych warunków jest przedmiotem badania technicznego przed i w trakcie trwania imprezy
VI. Ruch drogowy.
1. Większa część trasy została zaplanowana jako przejazd drogami publicznym. W trakcie trwania imprezy, wszyscy uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania zasad Prawa o Ruchu Drogowym.
2. Na całej trasie imprezy obowiązuje całkowity zakaz ścigania się i przekraczania dozwolonej prędkości. Kierowca pojazdu jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie sprawy związane z ruchem tego pojazdu. Powinien unikać i zapobiegać sytuacjom mogącym sprowadzić niebezpieczeństwo na uczestników imprezy, organizatorów lub osoby trzecie.
3. Po trasie imprezy należy poruszać się w kierunku wyznaczonym przez roadbook.
4. Organizator wprowadza ograniczenie prędkości w przypadku przejazdu w bezpośredniej bliskości budynków mieszkalnych do 30 km/h.
VII. Bezpieczeństwo i odpowiedzialność.
1. Wszystkie załogi muszą przestrzegać przepisów polskiej ustawy z 20.06.1997. Prawo o Ruchu Drogowym( Dz. U. Z 2005 r. nr 108 poz.908 z późniejszymi zmianami). Kierowca pojazdu jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie sprawy związane z ruchem pojazdu, którym kieruje.
2. Jazda pod wpływem alkoholu, narkotyków, leków jest zabroniona i karana usunięciem załogi z imprezy. Organizator zastrzega sobie prawo do kontroli trzeźwości podczas trwania całej imprezy
3. Używanie pasów bezpieczeństwa jest obowiązkowe podczas trwania imprezy. Załoga zwolniona jest z obowiązku zapinania pasów podczas przejeżdżania przez głębokie wody/brody. Organizator zaleca używanie w trakcie imprezy kasków ochronnych.
4. Impreza Hunt 4X4 korzysta z dróg, na których odbywa się normalny ruch drogowy oraz z terenów prywatnych, na których prowadzona jest gospodarka rolna i leśna.
5. Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wszelkie szkody, jakie spowoduje sam lub używany przez niego pojazd.
6. Baza imprezy jest również częścią trasy i środowiska i obowiązują w niej takie same zasady w zakresie ochrony środowiska i zachowania uczestników jak na trasie. W Bazie imprezy obowiązuje bezwzględny zakaz rozpalania ognisk w miejscu innym niż wskazane przez Organizatora. Uczestnicy zobowiązani są do zachowania szczególnej ostrożności w Bazie imprezy. Zakazane jest parkowanie w strefach innych niż wskazane przez Organizatora.
7. W przypadku sporów Uczestnika z osoba trzecią, Organizator dołoży wszelkich starań, by zachować dobre imię Imprezy.
8. OS-y (odcinki specjalne ) są na terenach prywatnych udostępnionym dla Organizatorów, dlatego BARDZO SILNY NACISK na to żeby jeździć TYLKO I WYŁĄCZNIE po teranie wyznaczonym taśmami , NIE JEŻDZIMY PO POLACH i słuchamy poleceń SĘDZIÓW .
9. Uczestnictwo w Hunt 4X4 może być niebezpieczne i uczestnik bierze udział w imprezie na własne ryzyko, co potwierdza składając podpis w oświadczeniu.
10. Złożenie podpisu uczestnika pod oświadczeniem jest równoznaczne ze zrzeczeniem się wszelkich roszczeń wobec Organizatora. Nie podpisanie oświadczenia skutkuje niedopuszczeniem uczestnika do imprezy bez prawa zwrotu wpisowego.
11. W żadnym wypadku Organizator nie bierze na siebie odpowiedzialności i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za szkody osobowe, rzeczowe, straty i zniszczenia spowodowane przez uczestnika we własnych dobrach czy wobec innych uczestników czy osoby trzeciej.
12. Organizator nie przyjmuje na siebie żadnej odpowiedzialności za problemy wynikłe ze złego stanu zdrowia uczestników.
13. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania wszelkich koniecznych zmian dotyczących Imprezy, wynikających z działania Siły Wyższej, wystąpienia sytuacji związanych z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub nakazanych przez uprawnione organy, a także do całkowitego odwołania imprezy, jeżeli będzie to konieczne ze względu na nieprzewidziane okoliczności. W powyższej sytuacji Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty poniesione przez jakiekolwiek osoby.
14. Wszyscy uczestnicy imprezy zobowiązani są do przeczytania niniejszego regulaminu i potwierdzenia jego znajomości poprzez podpisanie oświadczenia.
15. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za koszty poniesione przez uczestników a związane z odwołaniem imprezy.
VIII. Punktacja
1. Potwierdzeniem zdobycia punktu na OS (Odcinek Specjalny) jest przyłożenie telefonu komórkowego z zainstalowaną poprawnie aplikacją do punktowania , dostarczoną przez organizatora, telefony będą zaplombowane .
2. Punkty zdobyte w klasyfikacji Rajdu będą liczyć się do punktacji rocznej Formuły Offroad

IX. Oznaczenia i reklamy.
1. Organizator dostarcza nalepki okolicznościowe oraz naklejki partnerów i sponsorów imprezy.
2. Załogi muszą umieścić na pojazdach naklejki dostarczone przez Organizatora.
X. Kolejność startu.
1. Kolejność startu załóg wyznacza Organizator.
2. Załogi są zobowiązane stosować się do wskazówek Organizatora – wjazd na trasę zgodnie z tzw. Trasą dojazdową.
XI. Inne uregulowania.
1. Podczas imprezy prowadzone są oddzielne klasyfikacje dla wszystkich klas.
2. Dozwolona jest wzajemna pomoc między uczestnikami imprezy.
3. Na całej trasie imprezy można/należy liczyć się z możliwością kontroli drogowej przez uprawnione służby w tym także kontroli prędkości i trzeźwości.
4. Niedopuszczalne jest zanieczyszczanie środowiska płynami eksploatacyjnymi lub innymi odpadami z uwagi na minimalizację szkód dla środowiska naturalnego pod rygorem kar określonych w załączniku.
5. Użycie taśm ochronnych przy pracy z wyciągarką w celu uniknięcia uszkodzenia drzew jest obowiązkowe pod rygorem kar usunięcia z imprezy.
6. Poruszanie się po trasie etapów z wyjątkiem fragmentów poprowadzonych po drogach publicznych jest zabronione zarówno przed jak i po zakończeniu imprezy z wyjątkiem niesienia pomocy osobom lub załogom pozostającym na trasie.
7. Każdy uczestnik imprezy powinien mieć przy sobie dokument tożsamości i inne wymagane

Link do wydarzenia organizatora